laatste bestemming - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van marc smits - WaarBenJij.nu laatste bestemming - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van marc smits - WaarBenJij.nu

laatste bestemming

Door: marcsmits10

Blijf op de hoogte en volg marc

15 Oktober 2011 | Nepal, Kathmandu

hoi allemaal

Ik ben nog alleen over in Nepal.De andere zijn intussen al thuis als het goed is.Ik heb ze gisteren uitgezwaaid op het vliegveld van Kathmandu.We zijn woensdag in kathmandu aangekomen.Naar een ritje van Bhaktapur naar Kathmandu met een plaatselijke gits die wist de weg zij hij!!.We zouden dan ook nog een hindu tempel en een Grote Stupa bezoeken.Het was maar 40 KM en 600 hoogtemeters maar we hebben er 5 uur over gedaan zo slecht was het geite pad waar hij ons over heen stuurde.Wel het echte mountainbiken over grote keien en een riviertje ovr steken met als gevolg nate voeten.Maar we hebben het gehaald en ook wat kleine dorpjes gezien.De grens met China en nepal paseren was ook nog een belevenis alle tassen en koffers moeten door vrouwelijke dragers over de brug gezet worden dat is de grenspost zie foto,s.Het is wel een heel verschil dan tibet,daar lekkere schone lucht en straaten daar zorgen de Cinezen wel voor en in Nepal is het Smog en een grote vuilnisbeld wat een troep op straat.We zijn Donderdag naar een openbare crematie geweest,De Hindoes verbranden hun doden in het openbaar op een brandstapel Was wel indrukwekend om te zien.Vandaag heb ik lekker rustig dagje gehad lekkere voetmassage en voetpedicure gehad van 2 uur uur voor 10 Euro.van avond lekker een biertje pakken in het centrum daar spelen in verschilende bars live bandjes is wel gezellig.dit was het weer in het kort tot de volgende bericht. heb foto,s van stupa grens ovengang de dragers en hindu tempel toegevoegd. Groetjes Marc

• 17 Oktober 2011 - 06:59

Claudia:

Dat doe je goed! Laat je nog maar eens lekker verwennen ;-). Veel plezier nog en tot over een paar dagen.

Groetjes, Claudia

• 20 Oktober 2011 - 09:55

Gerrie.:

Ha Marc... Volgens mij heb jij een Super vakantie gehad als ik dat zo allemaal lees en zie, IK ben jaloers, (op het fietsen minder) ha ha, maar wel op het avontuur dat je weer hebt beleefd... WAUW..... Geniet van je laatste dagen en een goede reis terug naar Gassel.... Gr G. X