nu van uit Nepal - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van marc smits - WaarBenJij.nu nu van uit Nepal - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van marc smits - WaarBenJij.nu

nu van uit Nepal

Door: marcsmits10

Blijf op de hoogte en volg marc

11 Oktober 2011 | Nepal, Bhaktapur

Hoi Allemaal.

we zijn zondag in nepal aangekomen.
Na Shigatse zijn we dus richting Everest gegaan.Daar hebben we 3 dagen over onverharde wegen moeten rijden en Klimmen.Was erg zwaar en slecht wegdek en ook nog koud in de morgen -3 in de tend Maar al snel kwam de zon door en dan kon het wel 23 graden worden zie foto.De beloning was groot want we hadden prachtig zicht op de Everest geen wolkje in de lucht zoals je op de foto's ziet Komt niet zo vaak voor dat het zo helder is. we hebben het allemaal gered Alleen Arjan heeft 1 dag in de truck mee gereden die trok het die dag niet.En Onze gits die kwam elkedag als laatste binnen Een grote mond had hij van te voren maar hij kon ons niet bijhouden,of hij moest aan de Truck gaan hangen en zich de berg op laten trekken.Nu dus in nepal na een geweldige afdaling van Nyalam naar grens met Nepal.Wat een verschil met Tibet een enorme drute en puinhoop in Nepal.Maar daar zal ik de volgende keer over schrijven.Gisteren in Bhaktapur aangekomen na een dag van 90 km en 1500 hoogtemeters hebben we vandaag een vrije dag in Bhaktapur een Oude Konings Stad.Tot over morgen van uit Kathmandu waar we morgen heen fietsen de laatste fiets dag voor Willie en de rest van de groep ik ga nog een paar dagen rond Kathmandu fietsen
Groet Willie Marc

• 11 Oktober 2011 - 14:53

Hans & Marion :

nou jongens petje af. echt dit zijn er maar weinig die dit na doen.top prestatie. en wat een mazzel, de mount everest zo helder in beeld. geniet nog in khatmandu en tot de volgende keer.
    xxx je nichie en Hans

• 12 Oktober 2011 - 06:41

Claudia:

Jeeeezus......wat ziet dat er fantastisch uit!! Proficiat met jullie prestatie. Nou Marc, het fietsen is blijkbaar in je bloed gaan zitten als je alsnog zelf een paar dagen alleen op pad gaat. Doe voorzichtig. Voor de rest is geen gekke dingen in Gassel en met je huis is alles okee. Succes nog en geniet van de laatste dagen. Het is weer zo voor bij.
    Groetjes, Claudia

• 15 Oktober 2011 - 11:04

Gerrie...:

RESPECT hoor mannen voor jullie allemaal...... Geweldige prestatie...
    En wat een uitzicht daaro, die bergen met sneeuw, GEWELDIG om te zien.... Mooie foto"s hoor..... geniet er nog even van Marc.... Toppie....
    En alvast een goede reis terug naar huis..... Doeiiiii.....